האם כל אחד צריך ניהול מוניטין? התשובה הקצרה היא כן. כל אחד צריך לבדוק איך הוא נראה בגוגל בעמוד הראשון, בין אם אתם בעלים של עסק, מנהלים בכירים, מחפשים עבודה או סתם מתכוננים לדייט. ומה עושים אם התוצאות לא מחמיאות?
חיפשנו, בדקנו ואספנו את ההצעות הטובות והמשתלמות ביותר לבלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2019: הנחות על כלים ותוכנות לקידום אתרים, תוספי וורדפרס ועוד
לאחרונה אנו רואים יותר ויותר כלי בינה מלאכותית ליצירת תוכן לאתרים. איך זה עובד, ומה התוצאה בעברית? ספוילר: אל תמהרו לוותר על כותב תוכן אנושי
נתונים מעניינים ועדכניים שנחשפו על ידי גוגל מגלים: איך השתנתה מגמת הצריכה בעידן של אחרי הקורונה, מה הצרכנים קונים יותר ובמה הם משקיעים פחות?
היקף האפשרויות לפרסום דיגיטלי גדל משמעותית בשנים האחרונות. במציאות בה תקציב הפרסום שלכם בוודאי מוגבל, בחירת פלטפורמת הפרסום עלולה להיות מרתיעה ומבלבלת. אז איפה כדאי לכם לפרסם את העסק שלכם?
בעדכוני גוגל האחרונים ראינו שהדגש נמצא על איכות התוכן וחווית המשתמש: איך גוגל מודדת מומחיות, אמינות וסמכותיות של אתר, ומה אתם יכולים לעשות כדי לשפר אותם?
כמה התבטאויות תמוהות של ראש הממשלה הבריטי בראיונות לתקשורת, הובילו לשאלה: האם הוא מצא שיטה מקורית לשלוט בתוצאות החיפוש של גוגל?
תחום אופטימיזציית ההמרות הוא תחום מתעתע: כל שינוי קטן עלול לפגוע ביחס ההמרה באתר. ניסוי קטן שעשינו לימד אותנו הרבה על תכנון ואפיון כפתורי יצירת קשר באתר
מקדמי אתרים משתמשים בכלים שונים לבדיקת הקישורים הנכנסים לאתר, ולהערכת חוזק האתר באמצעות מגוונים. אילו מדדים באמת חשובים לבדיקה, ואיך אפשר לעשות שימוש נכון יותר בכלים למעקב קישורים?