Δ
שאלות חשובות בתחום קידום אתרים ב-AI: איך בדיוק מנועי AI משפיעים על דירוג האתר שלכם? איך משתנים הקריטריונים של גוגל? ואיך E-E-A-T משחק תפקיד בעידן החדש הזה?
אמיר, יועץ פנסיוני מנוסה, הגיע אלינו אחרי שנים שבהן ניסה להתקדם לבד בשוק התחרותי, אך התקשה לייצר לעצמו נוכחות אפקטיבית בדיגיטל. המסע שלנו עם אמיר התחיל בצעד ראשון שכלל מחקר קהל היעד ודיוק השירותים שהוא מציע - והמשיך לנוכחות דיגיטלית מרשימה בתוך מספר חודשים בלבד.
מנהלי שיווק כבר מבינים היטב את החשיבות המרכזית לניהול המוניטין בדיגיטל. אבל איך עושים את זה בפועל? ולמה חשוב שתפנו למומחים בקידום ושיווק לניהול המוניטין שלכם בהצלחה?
השקעתם באתר חדש ועדכני, אבל למרות כל ההשקעה - אתם לא מוצאים את האתר בחיפוש, ונראה כאילו האתר שלכם פשוט "לא קיים בגוגל"! מעצבן, נכון, אבל יש מה לעשות. ככה תבדקו איפה הבעיה, ומה הפתרון
לשמור על היררכיה נכונה • לבצע הפניות 301 • לחסום את האתר בסביבת הפיתוח • לעדכן את כלי המנהלים של גוגל • קראו וסמנו לעצמכם: כך תעברו בשלום את החלפת האתר
כל מהלך שיווקי ופרסומי דורש הגדרה של קהל/י היעד. מיקוד מדויק של קהל היעד ישפר משמעותית את תוצאות פעילות השיווק באינטרנט. איך עושים את זה?
הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות לשיפור ה-ROI שלך הוא דף נחיתה. דפי נחיתה טובים יעלו את אחוז ההמרות בהשקעה לא גבוהה. הנה כמה טיפים לבניית דפי נחיתה מנצחים
תחום אופטימיזציית ההמרות הוא תחום מתעתע: כל שינוי קטן עלול לפגוע ביחס ההמרה באתר. ניסוי קטן שעשינו לימד אותנו הרבה על תכנון ואפיון כפתורי יצירת קשר באתר