דיוור אלקטרוני היתה ונשארה אחת הדרכים היעילות ביותר להפצת מסרים שיווקיים או אינפורמטיביים: הוא קל לתפעול, לא מצריך דרישות מיוחדות, ומאפשר להגיע במהירות לקהל מפולח. איך תבנו דיוור מנצח?
שילוב סרט תדמיתי באתר האינטרנט של החברה, ישפר את זמן השהייה ואת אחוז ההמרות. על מה לדבר בסרטון ועל מה לוותר? מה האורך הנכון לסרטון? הסודות הפשוטים לפניכם
מדוע חשוב שיתוף הפעולה בין חברת הקידום למשרד הפרסום? כיצד יכולה חברת הקידום לשפר את פעילות משרד הפרסום וכיצד פעילות הפרסום עוזרת לקידום האורגני בגוגל
כל מהלך שיווקי ופרסומי דורש הגדרה של קהל/י היעד. מיקוד מדויק של קהל היעד ישפר משמעותית את תוצאות פעילות השיווק באינטרנט. איך עושים את זה?
הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות לשיפור ה-ROI שלך הוא דף נחיתה. דפי נחיתה טובים יעלו את אחוז ההמרות בהשקעה לא גבוהה. הנה כמה טיפים לבניית דפי נחיתה מנצחים
מקדם אתרים טוב שמבין כיצד האלגוריתם של גוגל עובד, יודע כיצד למשוך לקוחות אל האתר, באילו ביטויים להשתמש בדפים הרלוונטיים וכיצד לחזק אותם. שימוש בכלים משיטת NLP יכול לעזור לנו להגדיל את אחוז ההמרות