״אני כבר שמונה שנים בתחום הפיננסים, ותמיד היה לי קשה להיחשף. לא בגלל חוסר מקצועיות, אלא הפחד הזה להראות את עצמי באמת. לעבוד מאחורי הקלעים זה קל, אבל כשמגיע הרגע להציג את עצמך – כל החששות צפים: 'איך זה ייראה? מה יגידו עליי? האם אני מספיק טוב?'״

אמיר, יועץ פנסיוני מנוסה, הגיע אלינו אחרי שנים שבהן ניסה להתקדם לבד בשוק התחרותי. כמו עצמאים רבים, הוא התמודד עם הקושי להקים אתר מקצועי, להגדיר במדויק את השירות שלו, מי קהל היעד, ומה ההצעה המדויקת שלו – ולכן התקשה לייצר לעצמו נוכחות אפקטיבית בדיגיטל. העבודה עם לידים קרים התישה אותו, והוא חיפש דרך למשוך לקוחות שמבינים את הערך שלו ומחפשים שירותים כמו שלו.

המסע שלנו עם אמיר התחיל בצעד ראשון שכלל מחקר קהל היעד ודיוק השירותים שהוא מציע – והמשיך לנוכחות דיגיטלית מרשימה בתוך מספר חודשים בלבד.

1. הקמנו מיניסייט מקצועי, מעוצב וממיר – נוכחות דיגיטלית ראשונית תוך מספר שבועות

״פתאום היה לי אתר בית מקצועי באוויר, והכל קרה כל כך מהר.״

היתרון המרכזי של פלטפורמת המומחים שלנו הוא יעילות –

השיטה שלנו מאפשרת להקים כבר בחודש הראשון מיניסייט מקצועי, כולל אפיון, מחקר מילות מפתח, כתיבת תכנים וצילומים ייעודיים. אנחנו מתחילים בגיבוש מילות המפתח, בהתאמה לקהל היעד ולשירותים שאמיר מציע, ומדייקים אותן בהתאם לייחודיות שאמיר מביא איתו – כל אלה מאפשרים לנו להגיע לקהלי היעד שהגדרנו בצורה מהירה יותר.

הקמת מיניסייט על תשתית הקידום של קהילת המומחים ״Experts״ מאפשרת לאתר של אמיר ליהנות מהתנועה האורגנית והוותק בגוגל – עוד לפני שעלה לאוויר.

חשוב לציין שמסלול המיניסייט ב-Experts מיועד למומחים מנוסים שעונים לתנאי הקבלה שלנו, בעלי חוות דעת חיוביות, ועוסקים בתחומי פיננסים, הורות ומשפחה וייעוץ קריירה.

2. הזרמנו פניות מאתר Experts (עוד לפני שהמיניסייט מוכן)

במקביל להקמת המיניסייט, פתחנו עבור אמיר דף מומחה באתר Experts פיננסי – קהילת המומחים המקודמת שלנו בנושאים פיננסיים וכלכליים – צעד שהניב תוצאות מיידיות.

התנועה האורגנית לאתר Experts (ראו מס׳ 1 בתמונה) הניבה לו כבר בשבוע הראשון פניות איכותיות מלקוחות רלוונטיים (מס׳ 2 בתמונה), וזאת למרות שהמיניסייט שלו היה עדיין בתהליך בנייה.

3. הפקנו תכנים ומדיה – בנינו מסרים מדוייקים ותכננו את המשפך השיווקי (Funnel)

״הראיונות עם כותב התוכן של וובגורו לימדו אותי לחדד את השירותים שלי וגם לנהל שיחות מכירה בצורה אפקטיבית.״

לאחר גיבוש מילות המפתח וקהל היעד, התחלנו לעבוד על התוכן – בנינו תוכנית חצי-שנתית לכתיבת תכנים לאתר, שכוללת דפי שירות (דפי הנחיתה המשמעותיים ביותר באתר) ועמודים מקצועיים נוספים. בכתיבת דפי השירות אנחנו מתמקדים בשתי משימות עיקריות: התאמה למילות החיפוש לטובת קידום אורגני יעיל, וכמובן הנעה לפעולה שתייצר פניות רלוונטיות.

במהלך העבודה הצמודה עם אלי, כותב התוכן המנוסה שלנו, על דפי השירות לאתר, אמיר עבר תהליך חשוב ומשמעותי של חידוד הזהות המקצועית והמסרים השיווקיים שלו. ממחשבה כללית על השירות שהוא רוצה להציע, עברנו לפסים קונקרטיים של הצעת ערך: זה אני, וזה השירות שלי.

הכתיבה נעשתה לאחר שיחות עומק בין כל המעורבים בתהליך, מה שסייע לאמיר להבין טוב יותר איך לתקשר את הערך שהוא מביא ללקוחותיו. התוצאה: תכנים שיווקיים מדויקים, מותאמים גם לקידום אורגני בגוגל וגם לקהל היעד.

4. קידמנו אורגנית את המיניסייט – יצרנו שיווק יציב ולאורך זמן

״לא ידעתי כמה עבודה מתבצעת מאחורי הקלעים, אבל זה הרגיש כאילו יש לי צוות שלם שעובד רק בשבילי.״

אחרי שהמיניסייט עלה לאוויר, התחלנו בעבודת קידום אורגני שוטפת. המטרה הייתה לבנות נוכחות יציבה לאורך זמן בגוגל. התהליך כלל:

  • כתיבה, העלאה וקידום שוטף של תכנים חדשים, בהתאמה למילות המפתח שהגדרנו וליעדים שהצבנו.
  • מחקר ובניית קישורים – בניית קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים ומחזקים, ובמקביל חיבור לאתרי תוכן מובילים.
  • ניטור, מעקב, מדידה ואופטימיזציה – של התכנים, האתר, ההמרות והמשפך השיווקי. תמיד יש מה לשפר, ותמיד אפשר להסיק מסקנות חדשות מהנתונים שמצטברים לאורך זמן.

הקידום האורגני יצר בסיס יציב לשיווק הדיגיטלי של אמיר, כך שהמיניסייט החל להתקדם בגוגל ולקבל תנועה ופניות אורגניות תוך זמן קצר.

5. הקמנו וניהלנו קמפיינים – לניסוי, מדידה ולמידה בשטח

״היכולת למדוד ולשפר כל פרט בתהליך הביאה אותי ליחס המרה גבוה יותר ממה שיכולתי לדמיין.״

במקביל לקידום האורגני, שהחל לתפוס תאוצה (גם בזכות התשתית הנרחבת של Experts, שעל בסיסה הוקם האתר), השקנו קמפיין ממומן בגוגל לבדיקת ביטויי המפתח והאפקטיביות של דפי הנחיתה. המסקנות מהקמפיין הזה, עזרו לנו לדייק את התכנים ולשפר את המיקוד בקידום האורגני.

חלק חשוב ביותר בתהליך המדידה והסקת המסקנות, הוא המעקב אחרי הפניות. אנחנו מקפידים על ניטור מלא של כל הפניות שמגיעות לאמיר – בין אם מעמוד המומחה שלו ב-Experts וכמובן מהמיניסייט המקודם. כל הפניות נמדדות, נרשמות ונספרות באנליטיקס ובאמצעות CRM ייעודי.

אמיר עוקב אחרי הפניות, מודד את איכותן והפידבק שאנחנו מקבלים ממנו, עוזר לנו לשפר את ביצועי האתר. כך הצלחנו להגיע ליחס המרה מרשים של 8%, כבר בחודשים הראשונים.

6. חיזקנו את הנוכחות הדיגיטלית ובנינו טראסט

״ההמלצות והדירוגים שוובגורו עזרו לי להשיג הפכו לכלי הכי חזק שלי מול לקוחות.״

במהלך ששת החודשים הראשונים, עבדנו על חיזוק הנוכחות הדיגיטלית של אמיר: פתחנו דף עסקי בגוגל, פרסמנו כתבות באתרים מובילים, ודאגנו לשלב באתר המלצות מלקוחות מרוצים.

המטרה היא לייצר נוכחות דיגיטלית מקיפה לאמיר, ולהציג את המומחיות שלו בתחומו – בכל מקום שבו קהל היעד נמצא.

אחרי 6 חודשים: התוצאות מדברות בעד עצמן

״היום, אני כבר לא צריך למכור את עצמי. הפניות מגיעות לבד, ואני פשוט מסביר איך אני יכול לעזור.״

אחרי שישה חודשים בלבד, האתר של אמיר התחיל להופיע בעמוד הראשון בגוגל. התהליך המתמשך של שיפור יחסי המרה, קידום אורגני וכתיבת תכנים מניב פניות איכותיות, ומאפשר לאמיר להתמקד במה שהוא אוהב: לייעץ ולתת ערך ללקוחותיו.

״הצוות של וובגורו מדהים ומהווה ׳וואן סטופ שופ׳ בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי. באופן אישי הרגשתי כאילו אני חלק מסטארט אפ שמנסה לרוץ על פרויקט חדש. מיכל ואיתי היו איתי לאורך כל הדרך – גם כשנתקעתי הם לא ויתרו, עשו איתי סיעור מוחות, נתנו רעיונות, והתקדמנו כל פעם לאט ובטוח.״

אמיר אלמדו

"הגעתי לוובגורו דרך פרסום באינטרנט והמלצה של קולגה בתחום, בהתחלה חשבתי שמדובר על עוד אתר מקצועי לפרסם בו, אך וובגורו לקחו את המושכות והכינו תוכנית שיווקית מלאה הכוללת מיתוג חדש, אתר, מאמרים, תוכן וקידום ממומן ואורגני. מדובר על צוות מדהים שמהווה ׳ואן סטופ שופ׳ לכל הקשור בשיווק דיגיטלי. אחרי חודשיים הופתעתי לראות שלא רק שהאתר שלי עובד אלא יש כבר פניות של לקוחות מתעניינים חדשים. היום, כחצי שנה לאחר התחלת התהליך, אני מקבל זרם יציב של לקוחות חדשים, רובם איכותיים ובשלים לשלם עבור שירותיי. וובגורו עזרו לי להתמקד במה שאני טוב בו, ואת כל השאר עשו בעצמם!"

ירדן שחר

"יישר כוח WebGuru – לפני כשנתיים בחרתי להיות לקוחה שלכם הן לבניית ותחזוקת האתר שלי והן לשיווק דיגיטלי, ואני מברכת על כך מידי יום. אין ספק שיש תמורה בעד האגרה, התוצאות מדברות בעד עצמן וההשקעה משתלמת מיכל יקרה , בחרת להתמקד במומחים וכך גם בחרת את הצוות המקצועי שאת מובילה. כולם מביאים איתם מצויינות מקצועית, אמינות ושירות מעל המצופה .ולגבי המחוייבות? היא גם לספק אך בעיקר לללקוח. בחירת המומחים נעשית בקפידה ועדיין אתם בוחנים את שביעות רצון הלקוח לאורך כל הדרך. ברור שאני ממליצה על WebGuru"

כספית החזרי מס

"מזה 10 שנים אנו עובדים עם מיכל מוובגורו באופן צמוד ואישי. מיכל והצוות הנהדר הביאו את האתר לתוצאות מצוינות בגוגל. לכל אורך הדרך אנו מקבלים מהם רעיונות חדשים לקידום ולשיפור גם בהתאם לשינויים החלים בגוגל, יחס אישי ושירות מצוין״.

רוצה להתקדם איתנו?

כמה פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    חייגו אלינו צרו קשר