הצלחת המותג שלכם תלויה גם במוניטין שלו ברשת האינטרנט, לכן עליכם להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן ולבדוק האם יש אזכורים שליליים על המותג שלכם בגוגל, במנועי חיפוש ובאתרים אחרים וכמובן גם ברשתות החברתיות.
ככל שהעולם שלנו הופך לדיגיטלי יש לניהול המוניטין באינטרנט תפקיד מרכזי וחשוב יותר מאחר והמידע חשוף לכולם ולקוחות משתפים חוות דעת וביקורות שליליות בהינף אצבע ובקליק אחד מהיר. כיום, רבים מהגולשים מסתמכים על חוות דעת וביקורות שגולשים השאירו על המותג שלכם כדי לקבל החלטה האם לרכוש מכם מוצר או שירות מסוים.
סקר שנערך לאחרונה על ידי מגזין האינטרנט INC מגלה ש-84% מהגולשים באינטרנט מתייחסים ברצינות לחוות הדעת ולביקורות של גולשים אחרים, הם רואים בביקורות כמקור מידע אמין, והמידע משפיע על ההחלטות והיחס שלהם כלפי מותגים. לכן, ניהול מוניטין באינטרנט למותגים הפך בתקופה האחרונה לכלי שיווק יעיל, הכרחי ואפקטיבי הנחוץ לכל מותג, קטן או גדול.
לבטח גם אתם משקיעים משאבים רבים במיתוג העסק שלכם, בניית מותג אורכת שנים ודורשת לא מעט זמן, מחשבה, יצירתיות והשקעה כספית. כדי שהמותג שלכם ימשיך ליהנות ממוניטין חיובי ומכל היתרונות הנלווים לכך – מומלץ לקרוא וליישם את הטיפים הבאים לניהול מוניטין ברשת למותגים.