-
כללי הזהב של גוגל לשיפור חוויית משתמש
הצצה נדירה לספר ההוראות המפורט שנכתב על ידי גוגל לשיפור ה-UX וההמרות באתרי מסחר מקוונים - אתרי e-commerce. הספר מכיל עשרות טיפים, דוגמאות, מקרי מבחן והפניות למחקרים מורחבים.
מיכל כהן, איגוד השיווק הישראלי -
איך להימנע מתוכן משוכפל באתרי וורדפרס
מה זה תוכן משוכפל באתר, מהן הדרכים לזהות אותו, איך ניתן להימנע ממנו והאם זה אמור להדאיג אתכם? כל הסיבות הנפוצות לתוכן משוכפל באתרי וורדפרס ועצות מעשיות להימנע ממנו.
איתי טאו, בלוג savvy מדברים וורדפרס -
קידום אתרים אורגני - לא לכולם!
השינויים שמבצעת גוגל בדף תוצאות החיפוש צפויים להחריף את התחרות בין המפרסמים ולהעלות את מחירי הפרסום בגוגל והקידום האורגני. למי כדאי להשקיע בקידום אורגני, ולמי מוטב לוותר מראש?
מיכל כהן, איגוד השיווק הישראלי -
תוצאות בגוגל לפי מיקום גיאוגרפי - טוב או רע?
גוגל שינו את הגישה – ומעכשיו במקום לראות את התוצאות הטובות בישראל, תקבלו את התוצאות הטובות באיזור מגוריכם. האם השינוי הזה נכון עבור הגולשים? איך צריכים בעלי האתרים לפעול? ואיך תבדקו את דירוג האתר שלכם בכל עיר?
מיכל כהן, Geektime -
6 טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח לקידום אתרים אורגני
מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בכל פרוייקט קידום אתרים אורגני. מהן הטעויות הנפוצות של מקדמי האתרים, ומאילו טעויות חשוב להימנע?
מיכל כהן, AskPavel -
אומנות הפיתוי: איך למשוך גולשים לאתר שלך?
קישורים נכנסים לאתר הם כידוע, אחד הפרמטרים לקביעת דירוג האתר. ומה הדרך הכי טובה ליצור את אותם קישורים באופן טבעי? עם תוכן שמפתה לקשר אליו. 10 טיפים שיהפכו כל אתר ל״מגנט קישורים״.
מיכל כהן, גולדה ייעוץ עסקי -
כשהגולשים מרוצים - גם גוגל מרוצה (בדרך כלל)
איך בונים תוכן מנצח לאתר, שירצה גם את גוגל וגם את הגולשים שלכם? ולמה זה חשוב כל כך?
מיכל כהן, גולדה ייעוץ עסקי -
אמיתות ובדותות של מקדמי אתרים
6 משפטים שתשמעו ממקדמי אתרים: מה נכון ומה לא? מה ההסבר המסתתר מאחורי כל אמירה?
מיכל כהן, AskPavel