תחום אופטימיזציית ההמרות הוא תחום מתעתע. ממש כמו ״אפקט הפרפר״ כל שינוי הכי קטן עלול לגרור שינויים משמעותיים ביחסי ההמרה ולפגוע בצורה קשה בתפקוד האתר.
בחודשים האחרונים החלטנו לעשות ניסוי: ראינו אתרים מתקדמים בחו״ל שעושים שימוש בכפתור יצירת קשר בגרסה הסלולרית של האתר, שנראה יותר טרנדי ומעוצב, תופס פחות שטח מסך יקר (במסכים שגודלם גם כך קטן ומוגבל), ומאפשר לגולש אפשרויות מגוונות יותר ליצירת קשר. החלטנו לנסות ״לגייר״ את הכפתור הזה גם אלינו.