הדרך הטובה ביותר להקפיץ את כמות המכירות בחנות הוירטואלית שלכם היא על ידי קידום אורגני בגוגל + שיפור יחס ההמרה של החנות. אלו הן הטכניקות היעילות ביותר וגם הזולות והמשתלמות ביותר לאורך זמן.

יישמו את הטיפים הבאים באתר החנות שלכם ותראו שיפור מהותי בתוצאות:

הקפידו על תוכן ייחודי בדפי המוצר שלכם

דפי מוצרים לרוב מכילים תיאורים קצרים ומשוכפלים, עובדה שמקשה על גוגל להבין במה הם עוסקים ולהשתכנע שיש בהם ערך מוסף לגולשים. הקפידו על הוספת תיאור טקסטואלי ייחודי לכל מוצר שחשוב לכם לקדם. אל תעתיקו את התיאור מאתר היצרן או מאתרים אחרים. בנו טקסט ייחודי שמספק לגולשים ערך מוסף מעבר למה שנכתב באתרים אחרים.

אפשרו הוספת ביקורות גולשים בדפי המוצרים

גם הגולשים וגם גוגל אוהבים וזקוקים לחוות דעת. מחקר של Jupiter מצא ש-77% מהגולשים קוראים את הביקורות וכן שהוספת הביקורות משפרת את יחס ההמרות ב-14%-76%.

ביקורות הגולשים מספקות לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים תוכן נוסף שמכיל באופן טבעי את ביטויי המפתח של הדף. הביקורות עוזרות גם לרענן את תוכן האתר ולהפוך אותו לדינמי יותר, מה שמהווה יתרון עבור גוגל. שילוב תגובות מפייסבוק או רשתות חברתיות אחרות יעלה את האינטרקציה החברתית וייצר תנועה נוספת מרשתות חברתיות. ביקורות שמוטמעות כ-Structured Data יופיעו לרוב כבר בדף תוצאות החיפוש ועשויות לשפר את ה-CTR.

הוסיפו תוכן לדפי הקטגוריות

באתר של אלפי מוצרים, זו משימה לא פשוטה ליצור תוכן ייחודי לכל מוצר. הקפידו לפחות על תכנים ייחודיים בדפי הקטגוריות החשובים.

אופטימיזציית On Page

בצעו מחקר מילות מפתח לאיתור הביטויים המתאימים לדף. צרו Title ו-H1 שמכילים את שם המוצר, שם/מספר הדגם ושם המותג. שלבו תגיות ALT לתמונות. בנו URL שמכיל את שם המוצר והדגם.

תכננו בקפידה את המבנה ההיררכי והקישוריות הפנימית באתר

בכל אתר ובפרט באתרי חנויות המכילים כמות גדולה של מוצרים, למבנה ההיררכי יש השפעה מכרעת על נראות האתר בגוגל.

כמו בחנות רגילה, כך גם בחנות וירטואלית: מוצרים חשובים מניחים מול העיניים. ככל שמוצר פופולארי יותר, כך יש למקם אותו גבוה יותר בהיררכיית האתר. ע"מ לחזק את דפי המוצרים, יש ליצור קישוריות פנימית חזקה בין דפי המוצרים. הדרך הטובה לעשות זאת היא ע"י הוספת מודולים של: מוצרים דומים, מוצרים פופולארים ומוצרים חדשים בכל דף מוצר. מודול כזה הוא חיוני בפרט באתרים גדולים של אלפי או עשרות אלפי מוצרים, כיוון שהוא מנגיש את המוצרים גם לגוגל וגם לגולשים.

צרו קישורים למוצרים חדשים מתוך דף הבית. כך תזרזו את האינדוקס והקידום שלהם בגוגל.

הוסיפו "פירורי לחם" (Breadcrumbs) על מנת להקל על ההתמצאות והניווט באתר גם עבור גולשים וגם עבור מנועי חיפוש.

השתמשו בתגיות באופן חכם ליצירת קישוריות לפי חתכים שונים.

Go Mobile

גולשי מובייל מוכוונים רכישה יותר מגולשי מחשבים נייחים. חנות וירטואלית שאינה מותאמת לניידים, מפסידה רכישות בכל יום!

תחזוקת חנות נכונה: לא מוחקים דפים

באופן טבעי, המלאי בחנות משתנה: מוצרים אוזלים מהמלאי באופן זמני או באופן קבוע. דגמים מתחלפים ומשתדרגים. פרקיטיקה נכונה היא לצמצם ככל הניתן מחיקת דפים מהאתר. אז מה כן?

  • אם המוצר חסר במלאי באופן זמני – אל תסירו את הדף מהאתר. אם תעלימו אותו ממבנה האתר, הוא יאבד מכוחו בגוגל גם כשתרצו להחזיר אותו. השאירו את הדף והציעו בו מוצרים חלופיים.
  • אם המוצר ירד סופית מהמדפים – במקום למחוק את הדף, בצעו הפניית 301 לדף המוצר החדש המחליף אותו. אם לא קיים מוצר כזה, בצעו הפניה לדף הקטגוריה.
  • במקרים מסויימים מומלץ לשקול השארת דפי מוצרים שכבר לא קיימים. אם עדין גולשים מחפשים את המוצר ועדין יש לכם מידע אודותיו שיעניין את הקהל שלכם, השאירו את הדף ואת המידע אודות המוצר. תוכלו להוסיף הפניה למוצרים דומים חלופיים.

חזקו את האתר בעזרת בלוג

כתיבת בלוג בתוך האתר היא דרך מצויינת להעלאת התנועה הנכנסת לאתר ולהפניית גולשים נוספים לאתר. ספקו השוואות בין מוצרים, סיקורים, סיפורי לקוחות, הצעות שימוש, סרטונים וכו'.

חנות וירטואלית מאובטת: הכרחי לגולשים ואהוב גם על גוגל

כל חנות וירטואלית חייבת לספק לגולשים קניה מאובטחת. גוגל נותנת יתרון בקידום לאתרים מאובטחים על גבי HTTPS, מה שנותן לכם עוד סיבה טובה לאבטח את האתר.

רוצה להתקדם איתנו?

שלח לנו את כתובת האתר שלך ונחזור אליך בהקדם:

חייגו אלינו צרו קשר

רוצה להתקדם איתנו? לייעוץ צור קשר