Google Ads – פרסום ממומן בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל
גוגל היא עדיין השחקן הגדול ביותר בפרסום הדיגיטלי ופלטפורמת Google Ads היא כזו שכמעט כל עסק יכול להשתמש בה כדי להגביר חשיפה ופניות באופן אפקטיבי ורלוונטי. אמרתם PPC – פרסום במודל תשלום לכל קליק על המודעה – אמרתם מודעות חיפוש ממומנות בגוגל!
במהות העניין, פרסום בדף תוצאות החיפוש של גוגל מתאים למצבים בהם המודעה שלכם – ולכן העסק שלכם – עונה על הצורך של המשתמש, למשל לקראת קנייה של מוצר או שירות.
מדובר על פלטפורמת פרסום יעילה מאוד כי אתם מציגים למשתמש מודעה שאמורה לענות בדיוק על מה שהוא חיפש כרגע, מה שהופך אותו למשתמש "חם" וסופר רלוונטי.
באופן כללי, גוגל אדס מציעה הכי הרבה אסטרטגיות תמחור בשוק הפרסום הדיגיטלי, אבל בפרסום של מודעות בתוצאות החיפוש ברוב מוחלט של המקרים התמחור יהיה לפי קליק (PPC). מודל התמחור של קליק על המודעה שלכם נקבע לפי היקף התחרות בין מפרסמים בתחום המודעה ובמונחי החיפוש המיועדים להפעיל את הצגת המודעה וכמו כן לפי דירוג של איכות המודעה. כל מפרסם מגדיר הצעת מחיר של כמה הוא מוכן לשלם לקליק. עלות לקליק יכולה להיות כמה סנטים למונחי חיפוש ותחומים מאוד לא תחרותיים ואפילו מעבר ל-100$ לקליק עבור תחומים ומונחים תחרותיים במיוחד.
פרסום חיפוש ממומן בגוגל יכול להיות מאוד אפקטיבי ולהביא לאתר שלכם תנועה רלוונטית ומוכנה לקנות את המוצר שלכם – זו עובדה. אבל בתחומים רבים עלויות הפרסום בגוגל כבר הפכו גבוהות מאוד, מה שצריך לעודד אתכם להיות יצירתיים בבחירת מילות המפתח שלכם אם בחרתם לפעול בפלטפורמת פרסום זו.
בשורה התחתונה:
- כלי מעולה להגיע לאנשים שרוצים ובשלים לקנות את השירות שלכם
- הכי מתאים ל: בעלי מקצועות חופשיים, חברות שיש הרבה חיפוש למוצר שלהם
- פחות מתאים ל: מוצרים חדשים, שאתם לקוח קטן שמתחרה בלקוחות גדולים עם תקציב גדול, לקוחות B2B חדשים