דף תוצאות החיפוש בגוגל מורכב משני סוגי תוצאות: תוצאות החיפוש האורגניות ותוצאות שנקראות קישורים ממומנים – מודעות Google Ads (או בשמן הקודם אדוורדס – Adwords). כפי שניתן לראות בתמונה: התוצאות האורגניות מופיעות במרכז הדף והקישורים הממומנים מופיעים לצידן ולעיתים גם מעליהן.
התוצאות האורגניות הן דפי האינטרנט שגוגל מצא לנכון שהם האיכותיים והרלוונטיים ביותר לשאילתת החיפוש. הקישורים הממומנים לעומת זאת, מודעות Google Ads, הם פרסומות: כל הקלקה על תוצאה כזו תעלה כסף למפרסם המודעה. שתי האפשרויות מייצרות לאתר שלך תנועת גולשים איכותית. אם אתה תוהה איזו מהאפשרויות אפקטיבית יותר, איזו זולה יותר, מי מייצרת ROI גבוה יותר, פניות איכותיות יותר וכו' – המאמר הבא מיועד עבורך.
לייעוץ ושירות בנושא קידום אורגני – צרו עימנו קשר.
לייעוץ ושירות בנושא קידום ממומן (פרסום בגוגל אדס) – לחצו כאן למעבר לאתר SmartSEO.