סרטון תדמית הוא אחד מכלי השיווק החזקים לשדרוג אתר הבית של החברה.

אתר עם סרטון טוב יכול לשכנע, להמחיש, למתג ולגעת טוב יותר בגולש, מאשר אתר של טקסטים ותמונות בלבד.

הנתונים מראים שסרטוני תדמית מעלים את זמן השהייה באתר, משפרים את הויראליות והכי חשוב: מעלים את אחוז ההמרות.

הפקת סרטון דורשת מחשבה והשקעה, אולם היא אינה מסובכת או יקרה כפי שהיתה בעבר והיא נחשבת להשקעה חד פעמית אפקטיבית מאד לטווח הארוך.

אז מה כדאי להגיד בסרטון?

הסרטון הוא אודותיכם, אבל בתכנון התוכן, חשבו יותר על הערך עבור הגולש ופחות על עצמכם.

אתם לא פה כי אתם רוצים למכור. אף אחד לא רוצה לשמוע איש מכירות. אתם פה כי אתם רוצים לעזור לגולש לפתור באופן הטוב ביותר את הצורך שלו.

הבינו מי הקהל שלכם ובאיזה נקודה הוא פוגש אתכם, מה הוא מחפש, מה הבעיה שהוא רוצה לפתור, מה החששות שלו או ההתנגדויות הצפויות ואיך תוכלו יכול למוסס אותם. הסבירו לו את המוצר שלכם ואת יתרונותיו על פני המתחרים.

עד כאן, הכל נכון גם לטקסטים באתר.

אבל… יש עוד: תתקרבו

כידוע, ההחלטה על רכישה היא יותר רגשית מאשר שכלית. סרטוני תדמית איכותיים מייצרים אצל הגולש רגש חיובי יותר כלפיכם. אז נסו להתקרב קצת: אל תסתפקו בתיאור המוצר. שלבו סיפור אישי, רגשות שלכם, ערכים שמניעים אתכם. דברו אמיתי, ישיר ובגובה העיניים. תתחברו לגולש.

תדגימו

שלבו הדגמות והמחשות של המוצר. הציגו את האופנים השימושיים והפופולארים ביותר שלו. אם אתם מציעים שירות, ספקו הצצה לתהליך. גם תמונות סטילס שמשולבות על רקע ההסבר שלכם, יכולות לסייע בהמחשה ולהוסיף עניין לסרטון.

יהללכם זר

עדויות של לקוחות מרוצים הם הכלי החזק ביותר בסרטון תדמית.

אל תתביישו ואל תתעצלו: גייסו את הלקוחות הטובים שלכם, את אלו שמייצרים אמינות ומהווים מודל חיובי ומרשים עבור הלקוחות שלכם.

סוף הסרטון: הנעה לפעולה

הגדירו מטרה שתרצו שהגולש יבצע בסוף הסרטון: ירכוש מוצר/יצור קשר לקביעת פגישת היכרות/יוריד קטלוג או הדרכה חינמית/יצור קשר טלפוני. הציגו לו דרך קלה, פשוטה וברורה לבצע את הפעולה. ניתן להוסיף על גבי הסרטון קישור לחיץ שיפנה את הגולש לדף אחר או לספק לו בצמוד לסרטון טופס מהיר לביצוע הפעולה.

ומה לא לעשות בסרטון תדמית?

אל תחפרו: לגולשים באתר שלכם אין סבלנות. אורך הסרטון צריך להיות בין דקה לשלוש דקות. אל תאריכו מעבר לזה.

אל תבזבזו את זמן הגולש על הפרטים הפחות חשובים. היו ממוקדים במסר שלכם. זה לא הזמן לספר מתי נוסדה החברה ושאר נתונים יבשים.

אל תפעילו את הסרטון אוטומטית. אל תנגנו אותו שוב באופן אוטומטי בסוף הסרטון וכמובן, אם מדובר בסרטון יוטיוב, שימו לב שלא יוצגו בסוף הסרטון הצעות לסרטונים מערוצים אחרים.

לתוצאה המושלמת: קרייאטיביות ואיכות

צילום סרטון וידאו לאתר חייב להתבצע באופן מקצועי ולא כלאחר יד. סרטון חובבני יצור רושם ראשוני שלילי.

איכות קול טובה ללא רעשי רקע, תאורה נכונה וצילום מקצועי – הם  הבסיס ההכרחי.

מעבר לזה, שילוב של מוזיקה מתאימה, בחירה נכונה של תמונת הפתיחה (thumbnail), הומור והומור עצמי, אנימציות להמחשה, כיתובים תומכי החלטה בנקודות הנכונות ושאר רעיונות קרייאטיבים – ישפרו את זמני הצפיה, את אחוז השיתופים, יחזקו את המותג שלכם וישפרו את ההמרות.

הערך המוסף: קידום האתר במנועי חיפוש

הטמעת סרטון באתר משפרת את חוויית הגלישה, מורידה את אחוזי הנטישה, מאריכה את זמן השהייה, מעלה את רמת העניין של הגולש ומעלה את כמות השיתופים. כל אלה עשויים לתרום במשהו לקידום האורגני של האתר בגוגל. חברת הקידום תדע לבצע עוד מספר פעולות שיחזקו את הקידום: אופטימיזציה מתאימה לדף הסרטון ביוטיוב, הטמעת metadata וכו'.

רוצה להתקדם איתנו?

שלח לנו את כתובת האתר שלך ונחזור אליך בהקדם:

חייגו אלינו צרו קשר

רוצה להתקדם איתנו? לייעוץ צור קשר