בזמן שגוגל משחררת עדכונים כמו פטריות אחרי הגשם, נראה שהדגש הוא יותר ויותר על כוונת המשתמש ואמינות האתר. אחרי שבאוגוסט 2018 גוגל טרפה את הקלפים ושחררה את העדכון הרפואי, ולאחר מכן שוב היה נראה שכללי המשחק קצת השתנו בעדכונים שהיו ב-2019 (וכנראה אלו שצפויים ב-2020), ראינו באופן רוחבי שהווינרס הם האתרים הסמכותיים או אתרים של אוטריטות בתחום בו עוסק האתר, והלוזרס הם אתרים שלא ברור בדיוק מי עומד מאחוריהם…
כמעט במקביל לעדכון הליבה, גוגל שחררה עדכון למסמך ההנחיות למדרגי אתרים. תחקור העדכון והצלבה עם מסמך ההנחיות, הוביל למסקנה שגוגל השיקה מנגנון חדש שבודק את איכות התוכן ואת חווית המשתמש באתר, על ידי מדידת המומחיות, האמינות והסמכותיות של האתר. או בקיצור – E-A-T.
אז מה זה E-A-T ולמה הוא סופר חשוב לקידום?