מוטיבציה: למה לי לשבת לכתוב?
עכשיו, כשאתם יודעים איך ייראה האתר שלכם (מבחינת מבנה היררכי, תפריטים, דפי תוכן וביטויי מפתח לכל דף) – אפשר להתחיל לכתוב.
האתר שלכם יורכב ככל הנראה מדפים שיווקיים, דפים אודות החברה (שירותים, מוצרים וכד') ודפי תוכן ומידע מקצועי.
לדפים השיווקיים ולדפים אודות החברה יש השפעה מרכזית על יכולת ההמרה של האתר. כדאי להקדיש תשומת לב מירבית לכתיבת דפים אלו.
דפי המידע מיועדים להעשיר את האתר מבחינה מקצועית. אם אתם רוצים לראות את עצמכם ראשונים בגוגל על "כאבי גב" למשל, תצטרכו לכלול באתר תוכן מקצועי מקיף אודות מבנה הגב, עמוד השדרה, הגורמים לבעיות גב, כל הבעיות הנפוצות בגב, פתרונות ושיטות טיפול.
הרבה עבודה? נכון. הדרך לצמרת לא קלה, אבל היא בהחלט משתלמת:
מידע מקיף מייצר יותר תנועה (רציתם להיות ראשונים רק על "כאבי גב"? עכשיו יגיעו אליכם גם אלו שחיפשו "כאבי גב תחתון", "פריצת דיסק" ו"גב תפוס").
מידע מקיף מחזק את ביטויי המפתח המרכזיים. (מנועי החיפוש יתנו יתרון לאתר של 30 דפים על כאבי גב על פני אתר של 5 דפי חברה כלליים).
מידע מקיף ישכנע את גולשי האתר שלכם שאתם מומחים בתחומכם.
מידע מקיף מייצר הפניות וקישורים נכנסים. קישורים מייצרים תנועה וגם מחזקים את האתר במנועי חיפוש.
השתכנעתם? צאו לדרך…