תהליך קידום האתר – איך אנחנו מקדמים את האתר שלך?

ראשי / שירותי קידום אתרים אורגני ב-WebGuru / תהליך קידום האתר – איך אנחנו מקדמים את האתר שלך?

שיטת וובגורו לקידום אתרים מקצועי

  • שלב ראשון

    שיחת הכרות ובדיקות מקדימות

  • שלב שני

    התחלת עבודה – מחקר מילות מפתח

  • שלב שלישי

    On Site SEO – שדרוג ואופטימיזציה לתוכן, מבנה, עיצוב וקוד

  • שלב רביעי

    Off Site SEO – יצירת קישורים ותכנים מקשרים

  • שלב חמישי

    המשך קידום שוטף, קידום ורטיקלי ואופטימיזציית המרות

שלב ראשון: שיחת הכרות ובדיקות מקדימות

נכיר היטב את החברה העומדת מאחורי האתר, את מטרותיה, את יעדי האתר, את קהל היעד וצרכיו. לאחר מכן נבקש ללמוד על האתר: אופן ניהולו, שיווק האתר, הסטוריה וסטטיסטיקות תנועה (במידה ויש). לאחר שיחה זו ננתח את האתר, את רמת התחרות בתחום, את נפחי החיפוש בתחום ואת יכולת ההמרה הפוטנציאלית.

כך נוכל לייעץ לכם האם כדאי לקדם את האתר, באיזה אופן, מה המאמץ והשינויים הנדרשים, נגדיר יעדים במובן של תנועה צפויה באתר, עלויות ועלויות נילוות במידת הצורך (במקרים רבים יהיה צורך בהוספה ו/או שיפור התכנים. יהיו מקרים בהם צריך יהיה לשפר את מבנה ו/או עיצוב האתר ויהיו מקרים שיידרש אפיון והקמת אתר חדש).

אין טעם להיות ראשון בגוגל, אם לאתר עצמו אין יכולת להמיר את מבקריו ללקוחות ולכן חשוב שתדעו כבר בהתחלה מה יש לעשות לא רק כדי לייצר דירוגים ותנועה אלא כדי לייצר פניות.

שלב שני: התחלת עבודה - מחקר מילות מפתח

לאחר אישור הצעת המחיר, נתחיל במחקר מילות מפתח מעמיק. המטרה היא לאתר את המילים והביטויים המתאימים ביותר לקידום. בעזרת כלי ניתוח שונים, נאתר את ביטויי החיפוש הרלוונטיים ביותר והפופולארים ביותר.

במקרים של התלבטות וקושי לאתר את הביטויים האופטימליים, נבצע ניסוי קצר ע"י קמפיין גוגל אדוורדס. זוהי דרך מצויינת להבין את נפחי החיפוש ומידת התעניינות הגולשים בתחום ובאתר. להיות ראשון בגוגל זה טוב, אבל חשוב להיות ראשון בביטויים שייצרו יחס המרה אופטימלי.

שלב שלישי: On Site SEO - שדרוג ואופטימיזציה לתוכן, מבנה, עיצוב וקוד

יחד נתכנן מחדש את השיפורים הדרושים באתר מבחינת מבנה, עיצוב ותכנים.

תכנים רהוטים, שיווקים, מנוסחים היטב ומעניינים – הם פרמטר מרכזי להעלאת יחס ההמרות של האתר.

נתקין כלים סטטיסטיים באתר ונתחיל במעקב ולימוד תנועת הגולשים והתנהגותם באתר. נבדוק לעומק בעיות טכניות באתר ונפתור אותן מול חברת הבניה במידת הצורך. נבצע אופטימזציה לכל דפי האתר.

שלב רביעי: Off Site SEO - יצירת קישורים ותכנים מקשרים

בשלב זה נתכנן את אסטרטגיית בניית הקישורים לאתר ונתחיל בבניית קישורים נכנסים באופן שוטף. הקישורים ייבנו בטכניקות שיביאו להעלאה משמעותית של דירוג האתר בגוגל לאורך זמן. חלק מהקישורים ייבנו מתוך תכנים מקשרים שנפרסם ברשת. התכנים ישפרו את מוניטין החברה וייצרו תנועה איכותית לאתר.

כ-3 חודשים מתחילת הקידום, נראה שיפור משמעותי: האתר יופיע במיקומים משמעותיים בגוגל, במנועי חיפוש אחרים ונוכחותו ברשת תגדל. כמות הכניסות תעלה וכך גם כמות הפניות אליכם.

שלב חמישי: המשך קידום שוטף, קידום ורטיקלי ואופטימיזציית המרות

לא יאוחר משישה חודשים מתחילת הקידום, נגיע ליעדים שהגדרנו ותוכלו להרגיש שיפור משמעותי בפניות המגיעות לאתר (בדרך כלל גם באיכות הפניות ואל רק בכמות).

המשך בניית קישורים באופן שוטף וטבעי על ציר הזמן, אופטימיזציה לתכנים חדשים באתר, קידום ורטיקלי: לוקאלי, וידאו, תמונות במידת הצורך, ווב אנליטיקס ואופטימזציית המרות.

התאמות ושיפורים בהתאם להתפתחויות ברשת, בגוגל, בתחום הקידום ובחברה עצמה.

צרו עימנו קשר

מלאו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם.